Στείλτε μας τις καταγγελίες σας στο [email protected]

Νέα μελέτη: Οι μπανάνες βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης

Το νάτριο και το κάλιο είναι ηλεκτρολύτες που βοηθούν το σώμα να στέλνει ηλεκτρικά σήματα για να συστέλλονται οι μύες

Μια νέα μελέτη, κατέληξε στο συμπέρασμα πώς οι μπανάνες βοηθούν στο να μειωθεί η αρτηριακή πίεση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι γιατροί συνιστούν στους ασθενείς με υψηλή αρτηριακή πίεση να μειώνουν το αλάτι, για τον έλεγχο των επιπέδων νατρίου του οργανισμού.

Η νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Physiology-Renal Physiology, ωστόσο, συνιστά στους ασθενείς αυτούς να εντάξουν στη διατροφή τους μπανάνες εκτός από τη μείωση του αλατιού, ώστε να ρυθμίζουν πιο αποτελεσματικά την αρτηριακή τους πίεση.

«Συνήθως, όταν έχουμε υψηλή αρτηριακή πίεση μας συμβουλεύουν να τρώμε λιγότερο αλάτι» επισημαίνει η Ανίτα Λέιτον, μία από τις συγγραφείς της μελέτης από το Πανεπιστήμιο του Waterloo.

«Η έρευνά μας υποδηλώνει ότι η προσθήκη περισσότερων τροφίμων πλούσιων σε κάλιο στη διατροφή σας, όπως οι μπανάνες ή το μπρόκολο, μπορεί να έχει μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο στην αρτηριακή σας πίεση από ό,τι η απλή μείωση του νατρίου».

Το νάτριο και το κάλιο είναι ηλεκτρολύτες που βοηθούν το σώμα να στέλνει ηλεκτρικά σήματα για να συστέλλονται οι μύες. Παίζουν επίσης ρόλο σε άλλες βασικές λειτουργίες, όπως η κατακράτηση νερού.

Η τελευταία μελέτη αναφέρει ότι η αύξηση της αναλογίας της πρόσληψης καλίου προς την πρόσληψη νατρίου θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματική για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης από ό,τι η μείωση της πρόσληψης νατρίου από μόνη της.

«Αν και η σχέση μεταξύ της υπερβολικής διαιτητικής πρόσληψης νατρίου και της αυξημένης αρτηριακής πίεσης είναι ευρέως αποδεκτή από το κοινό, οι ευεργετικές επιδράσεις της υψηλότερης διαιτητικής πρόσληψης καλίου έχουν ιστορικά λάβει λιγότερη προσοχή», αναφέρουν οι ερευνητές.

Η νέα μελέτη χρησιμοποιεί ένα μαθηματικό μοντέλο ειδικά για το φύλο για να εκτιμήσει τον τρόπο με τον οποίο η αναλογία καλίου προς νάτριο επηρεάζει τον οργανισμό, προσομοιώνοντας διαφορετικά επίπεδα ιόντων νατρίου και καλίου σε ολόκληρο το σώμα και τις επιπτώσεις τους στην αρτηριακή πίεση.

Πηγή: pronews.gr

Κοινοποιήστε το άρθρο:

Θέλετε να διαφημιστείτε;

Μπορείτε να διαφημιστείτε τόσο με ηχητική διαφήμιση στον ραδιοφωνικό σταθμό, όσο και στο site μας.

Edit Template

Ο σκοπός μας

Το πρώτο και μοναδικό πατριωτικό ραδιόφωνο στην Αθήνα.

Περί Μάχης 99.8 FM

ΜΑΧΗ FM ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΟΝ. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΦΜ 999993560, ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ 045026607000

Διεύθυνση
ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ 55, ΤΑΥΡΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ , ΤΚ 17778

Πληροφορίες
Τηλέφωνο: 2107108000
Email:  [email protected]

Θα μας βρείτε

©

2026